Kommandona

29.08.2018

Seksikkyys, tuo hankala taiteenlaji. Joidenkin mielestä seksikkyys on sitä että laitetaan korkeat korot ja lyhyt paita. Jotkut taas pitävät saunan raikasta naista seksikkäimpänä ikinä.

Itse liitän seksikkyyden itsevarmuuteen. Omistan isot rinnat ja elintaso takamuksen välissä kapea vyötärö. Teininä vartaloni (yllättäen) ahdisti aivan helvetisti. Mutta nykyisin pyrin ottamaan kropastani ilon irti. Jos olen menossa tapahtumaan jossa minun täytyy olla parhaimmillani. Oli kysessä sitten työhaastattelu tai myyntitapahtuma pukeudun niin että minulla itselläni on peiliin katsoessani on sellainen fiilis että "wow tuotahan voisi vaikka halailla väkivaltaisesti!"

Silloin olen parhaimmillani (sekä yleensä kommandona) luonnistuu puhuminen niin hyvin että myisin vaikka hiekkaa saharaan. 

Olen rakentanut vaatekaappini siten että minulla ei ole kuin ihania ja mielestäni tavalla tai toisella seksikkäitä vaatteita ja tällä en nyt tarkoita minihameita, vaan minun vartalolleni sopivia kauniita asukokonaisuuksia. Jakkuja, kynähameita ja kauluspaitoja. Oikeastaan pukeudun kohtuullisen konservatiivisesti. Mikäli sikäli kenkiä ei lasketa. Rakastan korkokenkiä ja niitä ei voi olla koskaan liikaa. 

Ihmisissä katson aina ensin käsiä. En voi vastustaa kauniita sormia, minusta juurikin kädet ovat vartalon seksikkäin kohta, niin miehellä kuin naisella. 

Tänään haastan sinut, mieti yön pimeinä tunteina koetko itsesi seksikkääksi ja jos et mitä voisit tehdä toisin että tuntisit?


© 2018 Aarne Karvinen. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita