Perseilyä ja vätystelyä

18.09.2018

Siis mitä ihmettä tapahtui TAAS. Kaikki meni oikein hyvin, kunnes keksin että tarvitsen kolmen työn lisäksi neljännen ja viime postauksesta lähtien olenkin ollut joka päivä töissä ja joka päivä poissa. Tämä ei voi jatkua näin. 

Tällekkin päivälle minulle tarjottiin työvuoroa ja melkein otin sen vastaan. Jos ei koulutehtäviä olisi ollut rästissä olisin varmaan tälläkin hetkellä muissa hommissa. 

Luojan kiitos olen tässä näin. Istun tietokoneella ja teen hallinnollisia töitä. Sain koulutehtävät tehtyä ja nyt keskityn tähän. Pahoittelut tästä. Kohta pitäisi helpottaa. 

Sen lisäksi että olen ollut blogin ja somen puolella kovin hiljainen en ole ollut kotona läsnä. En ole työpäivän jälkeen jaksanut muistaa J:tä. Ja kun vihdoin pääsen sänkyyn on seksi viimeinen asia to do listallani. Kyllä luit oikein. Olen listoittanut tällä hetkellä kokoelämäni. Tästä taidosta on ehdottomasti hyötyä, mutta pitemmän päälle ei todellakaan hyväksi. 

Minulla on ajoittain kausia jolloin en pysty "unohtumaan" edes hetkeksi. Kesken seksin saattaa tulla mieleen että hei muista ostaa hammastahnaa. Yllättävää sinänsä tämä ei saa minua syttymään lisää. 

Huomaan tämän saman usein syksyllä. Hommia tulee ovista ja ikkunoista ja minä multitaskaan. Kuinka sitten rentoutua. Minä rentoudun työtä tekemällä. Pitää selkeästi aikatauluttaa niin että aikataulutan myös vapaan. 

- Janika

ps. tätä postausta kirjoittaessa minulle tarjottiin kahta työvuoroa. Mutta hei otin vain toisen!

© 2018 Aarne Karvinen. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita