Rakastajatar

28.08.2018

Tiedättekö kun joskus pitää vaan ottaa etäisyyttä elämään. Kun vauhti on kiihtynyt niin lujaksi ettet pysty enää hidastamaan. Eläimelliset selviytymisvaistosi ottavat vallan etkä kykene enää järkevään ajatteluun. 

Mitä silloin teet?

Minä karkaan. Karkaan kauas ja sammutan puhelimen. Keskityn en mihinkään ja menen päivä kerrallaa. Juuri tälläiseltä reissulta olen palannut. Olen taas valmis rakastamaan itseäni. Hemmottelemaan itseäni ja rakastelemaan itseni kanssa.

Useat naiset merkkaavat kalenteriin kuukautiskiertonsa, hyvin usea ihminen merkkaa kalenteriin työvuoronsa, hammaslääkärit, reissut, kaupassa käynnit lista on loputon. Mutta kuinka moni merkkaa kalenteriin että hei muista harrastaa seksiä, muista masturboida. 

Seksiin nyt jaksetaan vielä jonkin verran panostaa, mutta se yksin leikkiminen. Usein se menee nopeaksi räpläilyksi ja back to business. Miksi? Miksi meillä ei ole aikaa rakastaa ihmistä joka on meille tärkein maailmassa, kehoa ja mieltä jonka ansiosta olemme juuri me. 

Masturbominen on vielä ehkä jonkilainen tabu nyky-yhteiskunnassa. Tämä on todella harmillista, eihän meillä ole parempaa tapaa tutustua kehoomme ja seksuaalisuuteemme. 

En tule uskonnollisesta perheestä ja olen aina saanut kulkea omaa polkuani, mutta muistan kun aloitin masturboimisen ja samaan aikaan minulle alkoi kasvaa kainalokarvat. Muistan kuinka säikähdin ja olin varma että tämä on Jumalan rangaistus hävettömyydestäni. 

Siis oikeasti?!? Mitä heleä? Jaksan uskoa että taivaan isällä on parempaakin tekemistä kuin vahdata 12-vuotiaan tytön genitaalialueen räpläämistä yksin peiton alla tiistaina koulun jälkeen. 

Nyt aikuisiällä olen huomattavasti vapautuneempi aiheesta. Voin suoralta kädeltä kertoa että paras keino minulle saavuttaa tuo kliimaksi on ensin katsoa hiukan aikuisviihdettä ja sitten laittaa tätä geeliä klitoriksen päälle ja tämä vibraattori viimeistelee fiiliksen. PAM siinä se nyt oli. Salaisuus mitä teen aina silloin tällöin ja varsinkin silloin kun tarvitsen inspiraatiota. Tämän jälkeen keitän kahvit käyn savukkeella ja jatkan töitäni. Illalla mietin että vaikka J. on hyvä sängyssä olen silti itse itseni paras rakastajar.


Ps. Täältä voit tilata itsellesi jotain hyvää hyvää ;)


© 2018 Aarne Karvinen. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita